Saturday, April 10, 2010

Sad, sad story....

... that I forgot my battery charger for my camera in a hotel in Mexico, I tried to get it back but apparently they didnt find it... The worst part is that Im going to have to wait a while to get a new one, aaaahhhhh, I just feel like crying....... oh well, if I blink a little with my puppy eyes I hopefully get to borrow my brothers camera hehe.

Here are some old photos in the meanwhile, pics from our little film shoot in Paris.






















photo: Emanuel Grau Sundström 09

5 comments:

isabelle bäckström said...

babygirl! jag såg att du hittade min blogg ;) nu ska jag ju ta tag i detta på riktigt, måste ju se till att marknadsföra loco design lite också. så jag måste uppdatera ofta! Vilket DU OCKSÅ SKA BÖRJA GÖRA. du är ju en sån fantastisk jävla fotograf, så lägg ut alla dina härliga sexiga bilder. ;)

vill i alla fall bara påminna dig om att du är världens vackraste kvinna. (ja, mamma hälsar också haha) glöm aldrig det. The sky is the limit u know. Och du kan göra vad som helst.

Du måste maila mig din adress också. its someones birthday soon ;)
jag älskar dig bonita pössipöss

Gigi said...

haha jaa jag ska försöka uppdatera oftare, men du vet hur kreativiteten kan vara ibland, blä.

DU ÄR VÄRLDENS VACKRASTE! skinny bitch... måste alltid komma ihåg: nothing tastes as good as skinny feels hahahaha

love u so much my little couger girl ha ha

isabello said...

Men hallå nothing tastes as good as skinny feels! Du ska få det i bday present. Nothing tastes as good as skinny feels alltså!

Så ge mig din adress nu! Och skaffa TUMBLR! Såg att einar äntligen gjort det ;) Eller fixa en ascool design. Då är det mycket roligare att blogga. Hade inte jag gjort min hade bloggen varit ute redan första dagen.

hey miss fatty fatty!
fatty boom boom.
i love u

Gigi said...

hahaha yäyä, som du tjatar! du ska väl få min adress då hihi, mailar den på fejan.

vadå tumblr, orka bytaa... och jaa jag ska fan jobba på en ny design någongång framöver.. hade tänkt nånting i leopard stil ;))))

love u belli

belli said...

Ja du måste ha leopard, det är ju så snyggt och tack för brillorna! Jag passar inte alls lika bra som du i dom. Men dom var så coola på dig att du fick bli min musa! Du är så snygggggg i leopard, dina heta shoes, dina brillz and maybe even some on your lingerie.. damn i would love you forever.